مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 08:372022-09-20سياسي

فارس من| برنامه وزارت نفت درباره قانون ماده 10 در حال جمع بندی نهایی است


نتایج نهایی اقدامات حاصله وزارت نفت درباره جدول حقوق موسوم به ماده 10 و دریافت نقطه نظرات شرکت ها، موضوع در حال جمع بندی نهایی است و در نهایت در سیر مراحل بررسی کسب مجوز قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، جمعی از مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت سوژه ای در سامانه فارس من با عنوان به ابعاد مختلف این مطالبه پرداخت و از وزارت نفت خواستار پاسخگویی نسبت به این موضوع و ارائه برنامه های خود شد.

*برنامه وزارت نفت درباره قانون ماده 10 در حال جمع بندی نهایی است در این راستا مهدی علی مددی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: برخلاف گذشته، رویکرد وزارت نفت در دولت سیزدهم توجه به موضوع منابع انسانی بوده و تلاش شده است در چارچوب ظرفیت های قانونی و مقدورات تا جای ممکن برای همه نیروهای فعال در صنعت نفت با انواع رابط های استخدامی شرایط بهتری فراهم شود.

وی افزود: بر همین اساس درباره حل مشکل 5 ساله فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت با توجه به ظرفیت های قانونی در مدت زمان کوتاهی اقدام شد، 10 هزار سمت سازمانی حذف شده در صنعت نفت احیا شد، طرح های طبقه بندی مشاغل در مدل های مختلف قراردادی اجرا شد و اقدامات متنوع دیگری نیز در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| برنامه وزارت نفت درباره قانون ماده 10 در حال جمع بندی نهایی است

فارس من| برنامه وزارت نفت درباره قانون ماده 10 در حال جمع بندی نهایی است